Push it out fake a smile avert disaster just in time.


It was around 7-ish in the afternoon when I heard someone shout, "Yeaaaa aku tak kena PLKN!!!" Then Muqtasid came to me and said, "Amer! Jom check PLKN doh dah keluar nama sial" So me and Muqtasid pon check la. While waiting for the result me and Chamakh decided to lepak outside the dorm for a while. A couple of minutes after that suddenly my phone vibrated. So this is it I told myself. This is what the massage says:



RM0.20 PLKN:
Tahniah!
(NO IC Aku)
AMIR 'ARIF AZMI
terpilih menyertai
PLKN Siri7/2010


So thats it. I am going to be bald after the SPM. Great just great.

13 comments:

sharil sulaiman said...

congrats!!
eyh ko patut hepi taw..
xramai yg dapat..
kire ko nie bleh dikatakan
the chosen one larh..
kalau aku dapat nk je aku teman ko..
tp sori lah aku xdpt..
ish sedey btol..
chill dude!!

Mohd Akmal Hakim Mokhtar said...

alamak.
kene plkn daa.haha.
ni aku ade puisi utk kaw.

jauh renungan tampak igauan,
onak sedalam hasrat keruan,
gelaran gondol tiadalah mahu,
kerana nusa terurailah rambut,
fikirkan nasib jadinya lesu,
lalu terimanya tiada terdaya,
senyuman nan palsu terlemparan,
tidak,oh tidak,oh tidak,
plkn perlulah kutidakkan,
akan hendaknya ditentukan,
amer bersedia hadapi dugaan.
swasia wira negara bangsa!

go 86 go,haha,
p/s; padan muke.

amerhadiazmi said...

Birthday present dari En. Najib merangkap Kerajaan Malaysia.

Nanti bas tu ada riben besaq-besaq. Eh bas pulak.. nak pi Sarawak naik flight.

ngkuarifadlan said...

ame congrats la.
nnnti ko pulak botak.
hehe

Amer 'Arif said...

pia - mai la daftar. hahah

kimal - grr!

bahadi - tula! najib ni la!

ngku - nnt year kau pulk!

Anonymous said...

Mentol the Second

Anonymous said...

amer.
rilek la.
2 bulan je.
aku jaga DIE untuk kau. ok?

areng said...

kah3...
padan muka ko dpt..
anyway..
hepi belated burfday

Amer 'Arif said...

Fizi - Suka eh kau.

Anon - Pape la kau.

Arif - Thanks. Kau dah check lom?

yongsofea said...

amer ! kita sama-sama nasib malang . aku pun kene jugak . perasaan aku 50/50 lah sekarang tak tau la happy atau tak dpt PLKN ni .

areng said...

aku dah check...
x dapat!!
haha..
mcmane nk jln2 pas spm nnti?

Amer 'Arif said...

yong - same la kita. hahaha

Ariff- korg tggu la aku. 3 bulan je pon. hahahah

Budak Nombor Tiga said...

have fun mer