Amer vs Roslan


Once upon a time during the f5's meeting with the vice principal of co-curriculum regarding our co-curriculum points form.

AA: Cikgu science 5 punya borang mane?

RM: Saya yang patut tanya kamu mana borang tu.

AA: Eh dekat cikgu la kan dah hantar haritu.

RM: Mane ada kamu hantar? Kalau kamu hantar mesti ada.

AA: Dah hantar la cikgu! Cikgu hilang kan kot?

RM: Mane ada dekat saya!

AA: Saya dah hantar satu class dekat cikgu!

RM: Mane bukti? Saya nak bukti.

AA: Fine la kitorang buat lain la.

A couple of days later. A friend of mine came up to me.

KA: Amer, cikgu RM bagi dia baru jumpa dalam bilik dia.

AA: Benda ape ni?

In his hand were the borang-borang.

Lain kali cari la elok-elok dulu sebelum nak tuduh!

5 comments:

Hariry Ariffin said...

haha.

memang dari dulu camtu.

amerhadiazmi said...

Roslan...

Toksah dok buat tekejut la haih.

roslan said...

issssssskkkk

Roslan said...

ssssssssskkkkkkkkkkk..
sori la amer oi.. saya ni lembab sket x cari betol2.. sori ye

The Super Duper Haziq said...

typical roslan muhammad