Wah! Oooo! Ahhh!



Terima Kasih dekat Estrella, Bunkface, Republic of Brickfields, Pure Vibration, They Will Kill Us All, Komplot, OAG, One Buck Short and Butterfingers sebab entertain aku hari ni.



Walaupon time OAG tu aku tak dengaq sangat sebab tolong Fizy cari wallet dia yang hilang. Kesian dia tula aku dah habaq dah bubuh wallet dkt poket depan tapi daq! NAk jugak belagak macho letak dekat blakang.


Terima kasih kat kawan-kawan yang lepak dengan aku skali dekat Rock The World.

Walaupon aku takdaq chan lagi nak mosh dekat Glastonbury tapi Rock The World pon jadi la.

5 comments:

adi adzfar said...

sorry
tak dpt teman mosh :(

Saiful Sufri said...

aku mcm x wujud plak kan??
fineeee....

Amer 'Arif said...

gambar aku dgn kau xde la!
kalauade aku letak la!

Anonymous said...

Seronok! Gadis moshing memang meletup!

Saiful Sufri said...

ceh, glastonbury..
melebih benor..
=0